Puh..

Fick ännu ett skönt besked idag, hämtade ut bildtentan som jag hade klarat! Kom ihåg fel kodnummer när jag läste mailet vi hade fått - blev lagom skraj när det stod att det numret var underkänt! Trodde nog att det inte stämde, men det var i alla fall skönt att se tentan godkänd :) Blev nog nöjd med det resultatet med, 48 av max 54 poäng, där 36 var godkänt. Kanske har blivit bättre på att uppskatta mig själv på äldre dar? ;)
 
I övrigt har dagen inte varit den bästa.. Vaknade av att jag var supersnorig, och hela kroppen värkte. Har nyst och snorat om vartannat i flera dagar och känt på mig att något var på väg så jag har inte tordats träna. Tur det! Fast jag vet varför, det blir såhär jämt den tiden på månaden, immunförsvaret är i botten. Men lyckas jag bara hjälpa kroppen genom de här dagarna behöver det inte bli något mer än så! Lagar mat med massor av färsk ingefära och vitlök, och dricker multivitamin. Och försöker vila mig i form..
 
Dagen har varit jobbig av andra anledningar också. Vi träffades ju i gruppen på morgonen för att få ihop alla grupparbetena. Det blev dock svårt när inte alla dök upp, och jag blir som vanligt frustrerad när saker och ting inte blir lika bra som jag skulle ha gjort dem.. Vi delade upp arbetet än en gång, jag cyklade hem och skulle bara göra en Powerpoint-presentation, sen tänkte jag kolla igenom gamla tentor på eftermiddagen och vila lite. Jo pyttsan! Slutade med att PP-presentationen tog tre timmar att få ihop, sen upptäckte jag att min Epizootisammanfattning saknade två sjukdomar så jag fick ägna några timmar åt den (sjukt opeppande), och till sist har jag suttit ett par timmar nu efter middagen med att redigera dokumentet som vi ska lämna in på torsdag. Vill INTE ha mitt namn på ett arbete som inte ens följer instruktionerna! Men nu känns i alla fall det okej..
 
Nej, nu är klockan halv tio och jag har inte haft en lugn stund idag, har inte ens hunnit dricka mitt kära te..:/ Dags att hoppa in i duschen innan jag kryper till kojs. Imorgon slutar vi 12, och då SKA jag bara ha en lugn eftermiddag, med te och gamla tentor, och ladda upp inför buggkursen på kvällen..
 
Min hund kan konsten att slappna av iaf..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0