Svart på vitt

Trots att jag blev så glad att jag grät när klinikchefen ringde upp i februari och berättade att jag hade blivit utvald att få jobba som veterinär i Vännäs i sommar, hade jag inte förväntat mig att det skulle betyda så mycket när jag fick hem brevet med mitt anställningsbevis för sommaren. Att se orden svart på vitt på papper gör allt än mera verkligt, jag SKA faktiskt jobba som VETERINÄR i sommar!! Mina drömmars uppfyllelse ligger så nära, så nära. Allt arbete, allt slit, alla sena nätter jag pluggat.. men också alla fantastiska upplevelser jag har fått, tillsammans med nya härliga vänner. Jag kan verkligen skatta mig lycklig som har fått allt detta! Det börjar vara dags att sätta upp nya livsmål med andra ord, kan ju inte vara helt färdig vid 26 års ålder redan ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor Ulla

Men grattis!Nu ser du målflaggan. Bra jobbat.

Svar: Tack så mycket!! Det gör jag faktiskt!! :D
ofiie.blogg.se

2013-04-25 @ 19:22:58
Postat av: Syrran

Du är så fantastiskt bra syrran! Stolt över dig!

Svar: Men TACK så mycket för de fina orden!! :D
ofiie.blogg.se

2013-04-25 @ 22:39:14
Postat av: Inger

Hipp hurra vad bra!

Svar: Jihooo! :D
ofiie.blogg.se

2013-04-26 @ 07:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0