Veckans mat

Tänkte att det var dags igen för lite matinspiration!
 
Utan att skryta tycker jag faktiskt att den mesta av maten har lagat den senaste tiden har blivit väldigt lyckad, det är så roligt att få höra "Vad gott!" vid varenda middag! Vet inte om det är min matlagning som har blivit bättre eller helt enkelt att T har blivit bättre på att uppskatta den efter en torftig sommar i matväg.. Det låter jag vara osagt! ;)
 
Här kommer i varje fall några bilder i urval av maträtter jag har gjort, säg bara till om ni skulle vilja ha receptet på någon av dem! :)
 
Älgkött i lergryta med smörstekta trattkantareller, svartvinbärsgelé och grönsallad
Fransk vegetarisk lantsoppa med saffran, dill och aioli
Kikärtsbiffar med ajvarröra och riven zucchini
Ratatouille
 

Kommentarer
Postat av: Inger

Allt ser så smarrigt ut. Du är verkligen påhittig! Kram

Svar: Roligt att höra, ska bli roligt att få bjuda er på mat när ni kommer ;D Kram!!
ofiie.blogg.se

2012-10-15 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0