Fikamys

Är väldigt nöjd med kvällens arbetsfördelning - jag kände mig för trött för att orka städa ordentligt, så älskling städade alla rum förutom köket. Det tog jag, samtidigt som jag pysslade på med lite husmorssysslor. Kokade buljong på matresterna för att frysa in och använda senare i matlagningen. Och så bakade jag morotskaka (utan socker och vetemjöl).
 
Blev hyfsat nöjd med kakan, men har många tankar om hur jag kan förbättra receptet.. Förstår inte varför alla mina kakor blir så mörka på ytan samtidigt som de inte vill bli färdiga inuti? Suck.. Tobias tyckte dock inte om den, "vanlig morotskaka är godare" sa han. Jo, det är ju klart att det är godare med en massa socker i, tyvärr.. Nåja, ska skriva ned receptet + mina idéer till nästa försök! Om jag får göra ett nytt fösök vill säga :p
 
Nu fortsätter fikamyset med morotskaka och te framför Ensam mamma söker! Tar paus från plugget ikväll :p
 

Kommentarer
Postat av: Inger

Den ser god ut i alla fall :)

Svar: Den ser godare ut än vad den smakar tyvärr :p Får prova igen en annan gång!
ofiie.blogg.se

2012-10-02 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0