Ur gängorna

Min högsta önskan just nu är bara att få bli mig själv igen..
 
Människor i min närhet säger att det inte alls är konstigt att vara så extremt trött och nere när man har flera sjukdomar i kroppen samtidigt, men jag förstår det bara inte. Jag är helt enkelt inte van att må såhär dåligt såhär länge! Att sova 12 timmar i sträck och ändå bara vilja fortsätta sova.. Att varken känna hunger eller mättnad utan bara en ständigt molande värk, och ett illamående som kommer bara jag tänker på mat.. Jag som älskar att laga och äta god mat!!! Blir inget av det nu.. Och plugga klarar jag inte av heller, tar mig bara genom skoldagen för att krascha i soffan efteråt. Tur att nästa stora tenta är några veckor bort iaf..
 
Fick just veta att jag klarade senaste Tentan. Kände inget annat än likgiltighet när jag läste mailet, och det gjorde mig rädd. Små saker i vardagen brukar göra mig väldigt lycklig, men nu känns det som att ingenting kan göra mig glad på riktigt. Usch, det är riktigt deprimerande, jag vet! Helt otroligt att min pojkvän står ut med mig, men han är världens gulligaste mot mig - utan honom vet jag inte vad jag skulle ha gjort!!

Kommentarer
Postat av: Inger

Kram <3 Du måste vila dig i form. Spara på krafterna. Snart ses vi <3

Svar: Försöker göra det nu! Lyssna på kroppen.. Tur att vi ses snart!! <3 Kramar!!
ofiie.blogg.se

2012-11-21 @ 22:05:46
Postat av: mormor

Förstår att det är jobbigt att du känner dig så trött, men kom ihåg att det är kroppens sätt hjälpa till att göra dig frisk.Sov och vila dig frisk. Vi ses snart. Kram.

2012-11-25 @ 16:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0