Bruno

Då det inte fanns några bilder på undertecknad (som vanligt) från fjällen tog jag helt sonika fram kameran och skapade ett nytt! Så här kommer bildbevis på att jag faktiskt fick lite färg av fjällsolen - och att fräknarna vågat sig fram. Kom samtidigt på att jag nog inte hunnit visa mina nya glasögon heller, det blir två flugor i en smäll helt enkelt!



Ikväll har vi haft besök av M & I, trevligt värre! Jag bakade citron- och limekaka, det är en av mina favoriter bland efterrätter (undantaget ris á la malta, marängsviss och fruktsallad). Mums! Tobias visade Total blackout på Kanal 5 play, det märks att de är släkt de båda bröderna då de har samma humor :) Plus att deras pappa också tyckte programmet var fruktansvärt roligt.. Jag & I var mer måttligt roade :p

Annars så har skolan rullat igång med hög fart igen. Inlärningsmålen för denna veckan känns oändliga! Samtidigt ger alla övningarna vi ägnar åt oss i skolan väldigt mycket mer än bara föreläsningar, plus att vi faktiskt har lärt oss det mesta en gång förut - men ettan känns väldigt långt borta just nu.

Tillbaka på gamla Asis igen, med näsan nedkörd i sprithundarna vars ångor gör en vimmelkantig. De där musklerna finns kanske någonstans i minnet ändå, och benknölarna går lättare att lära in denna gång. Men mycket att plugga är det hursomhelst, så jag tror att Valborg får bli en plugghelg. Jag vet ju själv hur svårt jag har att slappna av när jag vet att en massa plugg bara ligger och väntar på mig därhemma. Dessutom kommer ju farmor och farfar till Uppsala, så jag måste hinna se dem en stund också :)

Slut på svamlet, nu ska jag bums isäng!


Kommentarer
Postat av: Malin

tusan vad brun du är! MEN HEY kommer farmor o farfar till uppsala? närdå? vill gärna komma då också och träffa dem?

2011-04-29 @ 10:37:23
URL: http://beyondjungle.blogg.se/
Postat av: Linnea

oj, vilken färg du fått!

Var kul att träffa dig då du var i Umeå!

2011-04-29 @ 19:35:26
URL: http://lifiwestberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Malin <- Jo, jag blev visst det ;) Hoppas du fick mitt sms! Kram

2011-04-29 @ 22:25:49
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: mormor Ulla

Hur fin som helst.

Mormor.

2011-05-03 @ 18:09:47
Postat av: Sofie

mormor Ulla <- Åh vad gulligt, du är också fin mormor! Kram på dig

2011-05-04 @ 17:57:54
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0