Skaraveckan

Det har hänt en hel massa grejor och vi har sett många olika gårdar. Skulle bli alldeles för långt om jag skrev om allt som hänt så istället låter jag bilderna tala. Var dock fotoförbud på flera av gårdarna plus slakteriet, trist att det ska behöva vara så..

Favorithändelsen var nog ändå besöket på Veterinärmuseét, åh vad fascinerad jag blev! Riktigt hängiven guide som utexaminerades 1955, och museét var (trots detta) väldigt modernt uppbyggt med mp3-spelare och dataskärmar.

Utöver det så slutar jag tydligen aldrig förvånas över hur trevliga alla är i vår klass. Man kan verkligen börja prata med vem som helst och trivas :) Vi fick mycket beröm också för att vi varit så professionella under studiebesöken. Tydligen är inte alla klasser som vi. Jag är glad över att ha hamnat just i Veternitas!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0