Och därmed basta

Hur mycket jag än vill berätta om min underbara dag på djurkliniken i söndags så måste jag faktiskt ta mig i kragen och fortsätta plugga istället. Tentan är inte många dagar borta nu, och jag behöver all tid jag kan få, tro mig. Inte för att det är ovanligt svårt, men jag har SÅ svårt att motivera mig. Statistik är bara så trist!

Dessutom har jag världens chans nu när älskling jobbar jättesent. Det är nämligen ännu svårare att plugga när han är i närheten. Jag var iaf duktig och klev upp halv sju när han åkte på jobbet, och började plugga direkt. Har insett att det nog inte är mornarna jag har svårast att studera och hålla mig vaken, utan snarare mitt på dagen. Tog en alltför lång paus där någonstans. Fast sov gjorde jag iaf inte.

Back to work. Eller barbordet som är täckt med böcker och papper i mitt fall. Jippi.
Lite tussilago kanske piggar upp?



ps. fick mitt nya simkort med posten idag, men nu måste jag ha en ny mobil istället så det kommer dröja ett tag till innan jag blir anträffbar tyvärr...



Kommentarer
Postat av: Inger

Men nu blir det väl ett härligt avbrott i studierna i helgen. Visst ska ni se på Bounce?

2010-04-23 @ 10:47:12
Postat av: Sofie

Inger <- Jodå, vi ska både gå viltspårskurs och sen se Bounce. Det är bara att jag börjar förstå allvaret nu, jag har pluggat alldeles för lite!! Men jag har iaf på mig ikväll och imorrn, hoppas det räcker.. Så jag kan njuta av föreställningen. Det är ju tydligen deras sista show innan de splittras!

2010-04-23 @ 15:06:02
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Inger

När är din tenta då? På måndag?

2010-04-23 @ 16:12:23
Postat av: Dessan

Haha, ja vilka kontraster det kan vara! ;P

2010-04-23 @ 16:28:02
URL: http://deessant.blogg.se/
Postat av: Sofie

Inger <- Ja vi har två tentor på måndag, statistik och epidemiologi. Så jag ska plugga allt vad som går nu så jag kan känna mig färdig på söndag. Fast de gör jag väl aldrig iofs :p

2010-04-23 @ 17:59:46
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Inger

Hoppas det gick bra på tentorna:)Synd att du inta har telefon så jag kan ringa dig.

2010-04-27 @ 11:08:48
Postat av: Inger

Ja men hur gick det nu med tentorna? Och hur går det med telefonen?

2010-04-27 @ 15:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0