Bara minnen

Denna lediga dag har bestått mestadels av gamla minnen. Jag har nämligen börjat gå igenom allt gammalt som jag sparat på mitt rum här hemma. Är en hel del, men om jag ska vara ärlig lyckades jag inte slänga särskilt mycket.

Älskar att läsa gamla texter, små meddelanden och dagböcker som jag (och mina kompisar) skrev för så länge sedan. Dessutom var de små lapparna alltid så färgglada och vackert utsmyckade med klistermärken och dylikt. Tänk ändå vad de där lapparna förgyllde våra lektioner på mellanstadiet ;) Eller vad sägs om det här:

Hej Soffisen!
Vill du vara bästis med ---? Har du tagit hem många bilder från Internet? Jag tog bara hem 2. Vill du veta min kärlekslista? Här är den iallafall, du får kolla bort om du inte vill veta den! 1. ---- 2. ----- 3. ----- 4. ----- 5. -----
<3-liga hälsningar ---! 

Hej Sofs!
Är du kär i någon? Jag tycker att du ska bli ihop med någon. Kan vi sova i eran källare någon gång? Kan vi vara tillsammans idag vi måste berätta en sak. Det handlar om Svarta Masken (snyft). See you later alligator! Kramizar ------- & ---

Haha, jag älskar det! Samtidigt så minns jag ju vilka blandade känslor man hade på den tiden, ena stunden var man bästisar och andra stunden pratades om en bakom ryggen. Ändå så är det nog mest med glädje jag ser tillbaka. Och det bästa är ändå att min eviga bästis, tjejen som alltid var på min sida vad det än gällde - hon är fortfarande min allra bästa tjejkompis. Du betyder så mycket för mig, I! Trots alla år vi känt varandra har vi aldrig bråkat, är det inte fantastiskt så säg ;) 


Bästa Ida & jag på Storumandagarna


Imorgon har äntligen dagen kommit då jag får återse Tobias. Min älskade pojkvän, min absolut bästa vän och den viktigaste personen i mitt liv. Vi har varit ifrån varandra i 37 långa dagar. Vääldigt lång tid för oss, med tanke på att vi under de senaste två åren bott tillsammans och spenderat i princip all tid med varandra. Men det går bara man vill, och kanske kan det till och med göra så att man uppskattar varandra mer. Jag har saknat honom så sjukt mycket, saknat hans närvaro som lyser upp min tillvaro. Saknat hur han får mig att skratta, saknat tryggheten han ger mig. Saknat att ha någon att kunna prata med precis allt om. Men mest av allt har jag saknat närheten, kramarna och den mjuka famnen. Tobias, jag älskar dig!   

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hej snygging!

Roligt med alla gamla meddelanden, haha Ja vann =D!

Nu är de inte många timmar kvar.

Avgång Uppsala kl 08:00 beräknad ankommst Storuman kl 15:30

Ses snart älskling!

2009-07-10 @ 00:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0