Feels good..

..to be home!

Imorse fick vi höra att det pratades om att eftermiddagens föreläsare var sjuk. Och ja, det stämde! Så istället för att sluta kl 15 blev det halv tolv! Såå skönt. Cyklade hem, åt lunch och gick sedan en långprommis med hunden. Självklart har klockan sprungit iväg ändå, precis som den alltid gör när man ber den att gå sakta.. Ska strax inta ryggläge på soffan och bara njuta! Det var riktigt längesen jag slutade så här tidigt. Kanske jag ska göra lite instuderingsfrågor också. För jag var otroligt duktig igårkväll efter att Tobias hade lagt sig, skrev klart basgruppsarbetet tills imorrn! Vi har otroligt nog sovmorgon imorrn också, så om jag pluggar duktigt nu så kan jag sova längre imorrn. Skönt!



Är han inte den stiligaste flaten nånsin? ;)


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

untitled? har för mig att lovisa sjöng hurts av christina aguilera på avslutningen väl?

2009-02-10 @ 17:25:18
Postat av: Linnea

vilket fint halsband Epxoy har! var är det inhandlat? :) Kul att du klarade tentan!

2009-02-10 @ 17:47:37
URL: http://lifiwestberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Joodå, det är han :D

2009-02-10 @ 18:33:37
URL: http://www.luckylad.se
Postat av: Sofie

Malin: jo den har hon också sjungit, mkt vackert det med!



Linnea: ja visst är det, hans nyaste! Hmm, jag tror det var på Djurfavoriten? Märket är Limex iaf..



Ida: Epoxy skickar en blöt puss till dig ;)

2009-02-10 @ 21:23:27
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0