Hard work work

Kände mig nästan utvilad i lördags efter att ha tagit det lugnt och läst hela förmiddagen. Tog sparken ned på sjön och läste en stund ute också för att få lite luft (vovven var med T i inlandet i helgen så då blire dåligt med promenader). Härligt väder! 


På söndagen blev det mer jobb, var där från kl 13-21 utan att äta något så då försvann den utvilade känslan ganska omgående. Plus att jag gjorde ett kejsarsnitt för första gången på länge. Igår stod jag på operation på förmiddagen och sprang runt på polikliniken på eftermiddagen med nästan alla sköterskor sjuka och dessutom en veterinär som gått hem sjuk och lämnat patienter efter sig. Var inte hemma förrän kl 19. Efter åtta arbetsdagar i rad är man verkligen helt slut i både kropp och knopp!

Så idag är det än en gång vila som står på schemat, förutom långpromenader med min käre hund förstås :-) Skulle önska mer än en dags ledighet för återhämtning.. Men det är bara att stå ut en månad till så är det dags för ledighet på riktigt! :-D Så välbehövligt efter ett helt års hårt arbete! Det har jag förtjänat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0