Drömbröllop

Ja det första inlägget var en slags förklaring till varför jag varit borta så länge. Sedan att min gamla dator inte ens duger till att blogga på längre gör ju saken lite besvärligare.

Hur som helst, jag lovade ett inlägg om vårt bröllop! Jag och älsklingen (fast mest jag) hade bestämt att vi inte skulle veta hur vi skulle se ut innan bröllopsdagens morgon. Vi sov alltså på varsitt håll hos våra föräldrar, gjorde oss i ordning där och träffades sedan på förutbestämd plats tillsammans med vår fotograf. Vi ville fotograferas ute i naturen då det speglar våra intressen allra bäst. Tyvärr hade vi otur med vädret, det var iskallt, stormade och regnade. Usch vad jag frös! Det var ändå fantastiskt att få se älskling stå dör ute på en udde och vänta på mig, se hans stora leende när han vände sig om och fick se mig. Så fin han var! Fotograferingen blev alltså inte så lång som vi tänkt det på grund av kylan. Vi åkte sen en sväng med finbilen vi fått låna av en bekant. 

När vi satt sen i bilen utanför kyrkan och väntade på att få gå in var vi så sjukt nervösa! Tobias var nästan på väg att starta bilen igen och köra därifrån när klockorna började ringa, tur att vi hade varandra iaf ;-)


När vi väl hade gått in i kyrkan tillsammans med världens sötaste näbb, släppte nervositeten och jag bara njöt av alltihopa. Mina syskon sjöng en duett så vackert och Tobias kusin sjöng solo en riktig rockballad. Min farbror vigde oss och höll ett fantastiskt tal som vi fortfarande pratar om ibland :-) När vi sedan gick ut ur kyrkan till den glada utgångsmarschen kände jag bara ren och skär lycka! 



Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0