Att få veta att jag är den viktigaste personen i någons liv

  

Kanske att ni tycker det är dags för en uppdatering här nu? Var ju några månader sedan sist jag skrev…

 

Är fortfarande i något slags chocktillstånd efter midsommar – den bästa dagen i mitt liv hittills! Var så lycklig över att få träffa T igen efter många veckor ifrån varandra, och njöt av att spendera en fantastisk dag tillsammans med hela släkten på pappas sida, på en fin gård. Dessutom försökte jag få kontroll över tävlingarna som jag skulle anordna. På grund av allt detta, var jag inte alls i stånd att fatta vad som hände när Tobias plötsligt ställde sig upp, efter att vi fått se filmen från farmor och farfars bröllopsdag för 50 år sedan.

 

Tyckte han var fantastisk som tackade för kalaset, jag tänkte att jag borde vara den som höll talet. När han sedan började prata om mig och hur mycket han saknat mig under somrarna, tyckte jag det var lite konstigt. Inte förrän han sa att han ville fråga mig någonting, började jag fatta vad som hände. Han friade! Helt overklig känsla… Fylldes av en sprudlande glädje som aldrig ville ta slut – total lycka verkligen!! :D

 

 

Livet som förlovad bjuder på mängder av gratulationer, bröllopsplanering, förväntan, spänning och framför allt en massa kärlek! För trots att jag och min käre sambo har varit tillsammans i 7,5 år och trivs fantastiskt bra tillsammans, så måste jag säga att vetskapen om att Tobias älskar mig så mycket att han vill gifta sig med mig och dessutom kunde säga detta inför alla människor, gav kärleken en helt ny dimension.

 

Med tanke på att det var så länge sedan jag skrev sist, har det förstås hunnit hända huuur mycket som helst. Vi får se hur mycket av det som jag hinner berätta om - lär nog bli en blandning mellan dåtid, nutid och framtid här framöver. Om jag hittar tid att skriva såklart, har väldigt långa dagar just nu. Men det får jag berätta om i ett eget inlägg..


Kommentarer
Postat av: Inger

Vad härligt att få drömma om framtiden och allt som kommer att hända framöver, men också att få glädjas åt små vardagliga saker i nuet.

Svar: Det är mycket som händer nu, får försöka ta vara på det fina i nuet ;)
ofiie.blogg.se

2013-09-16 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0