Packat och klart

Japp, då vare färdigpackat (nästan i alla fall) inför praktiken, min fine pojkvän hjälpte mig så då gick det bra :) Bara tandborste, mobilladdare och löparkläderna kvar. Tanken är att vi ska hinna springa en sväng imorrn nämligen. Planen i övrigt för vår sista dag tillsammans på ett tag är att:
 
1. Kliva upp tidigt och tvätta kläder + göra kokosvåfflor till frukost
 
2. Åka in till stan och leta efter en födelsedagspresent åt min lillebror som fyller 18 nästa helg
 
3. Svänga förbi Tobias jobb och skriva ut skidspårkartor (lyckades inte på skolan)
 
4. Hämta T:s extramobil hos M (ifall min mobilskärm väljer att lägga av helt därborta)
 
5. Laga några matlådor så att älskling klarar sig ett par dagar ♥
 
Hmm, låter inte jättekul kanske när jag tänker efter, men så länge vi är tillsammans blir det mesta trevligt! Usch vad jag kommer att sakna honom, men kommer mest troligt att ha fullt upp och vara rätt trött så det ska nog gå bra :) På söndag morgon går tåget mot Östersund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0