Glad midsommar!

Idag är det midsommarafton, vilket normalt brukar firas tillsammans med den närmsta familjen/släkten Här hemma. I år blir det annorlunda, då en stor del av släkten på pappas sida ska samlas nere vid kusten, för att samtidigt fira farmor och farfars guldbröllop! Jag har peppat länge inför den här dagen, då det samtidigt är dagen då jag får träffa min andra hälft igen efter några veckor isär! Tobias får nämligen semester från och med nu, och kommer från Uppsala för att fira med oss! Kärlek! :D
 
Inför denna festlighet har jag förberett en sjukamp som jag hoppas att kära släkten vill delta i, jag älskar nämligen små lekar och tävlingar - kanske också mest att ordna dem om jag ska vara ärlig (dålig förlorare..). Från luftgevärsskytte, via musikintrotävling, till att kasta ned burkar med en boll. Det ska bli skoj! 
 
Förutom att tävla ska vi förstås hinna med att dansa runt midsommarstången, äta en massa god mat och umgås med varandra. Eftersom vi ska hålla till hos pappas kusiner som föder upp köttdjur kan det också hända att jag tar mig en titt på ladugården. Är man veterinär så är man ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: syrran

uppdatera ;)

Svar: Hihi ;)
ofiie.blogg.se

2013-08-21 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0