Sol ute

..sol inne, sol i sinne!
 
Åh vad det är underbart att leva när man mår bra! :D Fick med mig älskling ut på löprunda idag, det var skoj! Mindre roligt var dock att min högra vad gjorde ont varenda steg jag tog, men min envishet övervann smärtan och vi tog oss 5 km iaf ;) Nu hamnade jag framför datorn medan T håller på med sina fiskerullar.. Är i valet och kvalet för vad jag ska göra av resten av dagen. Städa? Åka på stan? Plugga? Jag behöver göra upp planer i förväg, annars blire kattskit av alltihop (som mormor skulle ha sagt). Men vi får se vad som händer!
 
Igår kväll hade vi fredagsmys såklart, med tacos! Sen blev jag så sugen på att påbörja ett pyssel jag tänkt på länge, och det var dags nu också eftersom jag stickade färdigt mina tjocksockar för ett par veckor sedan..  Eftersom jag hade en massa garn till övers så kunde jag sätta igång direkt!
 
Jag provade virka mormorsrutor! :) Var länge sedan jag virkade, men i jämförelse med de avancerade dukarna jag har virkat tidigare (med tunt garn) var ju detta lätt som en plätt! Snabbt gick det också! Får se vad det blir i slutändan, men det hinner jag ju fundera över medan jag virkar rutorna ;) Nä, in i duschen med mig nu!
 
 

Kommentarer
Postat av: Inger

Vilken fin ruta. Det kan ju bli en mysig pläd:)

Svar: Tack! Ja det blir väl något sånt, frågan är bara hur stor den blir ;)
ofiie.blogg.se

2013-02-02 @ 15:06:47
Postat av: mormor Ulla

Hej där. Jodu det där är inte kattskit i alla fall. Fint som snus:))

Svar: Haha :) Hmm håller inte riktigt med om det uttrycket dock :P
ofiie.blogg.se

2013-02-02 @ 15:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0