Sideline

Blev alltså så att jag satt på åskådarplats på buggen ikväll.. Surt såklart men man lär sig en hel del av att titta på också. Filmade lite med mobilen också, bland annat Tobias, för att han skulle få se utifrån hur det ser ut när han dansar, och sen ett par andra killar som jämförelse. Väldigt lärorikt! Åh, vad jag önskar att någon kunde filma mig när jag dansar, skulle vara så roligt att få se hur det ser ut för att kunna utvecklas mera. Är ju van att dansa framför speglar sedan tidigare, det saknar jag enormt mycket nu på buggen..
 
Oj, på tal om det kom jag just på att jag ska argumentera för fiskrekommendationer till gravida imorgon inför hela klassen! Var så länge sedan jag skrev argumenten att jag nog borde läsa igenom dem.. Kommer såklart få mothugg också av en annan grupp. Bäst att passa på medan Tobias är vaken så att jag kan träna på min redovisning inför honom! Sen blire godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0