Helgen

Till helgen har vi stora planer, igen. På lördag ska vi åka iväg till Romme och åka slalom med hela gänget. Det ska bli så kul! Det är faktiskt allra första gången vi ska prova på utförsåkning härikring, har ju ändå varit bra med snö senaste åren men vi har aldrig tagit ned vår utrustning tidigare.. Och det blir även första gången jag ska åka på mina nya fina slalomskidor jag fick i julklapp av Tobias! Spännande!! :D
 
Är bara ett problem - Tobias uppmärksammade mig på att sportlovet börjar nu i helgen, eftersom vi inte har lov har jag inte reflekterat över detta. Plus att jag är van att sportlovet alltid är vecka tio där jag kommer från.. Risken finns alltså att det är massor med folk i backen. Tur iaf att vi är många som ska följas, då kan vi väl ha trevligt även i köerna ;)
 
På söndag ska vi ut till gården och fira S som fyllt 18 år i veckan. Det var väldigt länge sen sist vi var där så det ska bli mysigt!! Får se hur långt de har hunnit med byggnationerna också, och så se hur det är med hästarna och alla andra djuren också såklart. Har dessutom hört rykten om smörgåstårta, hoppas att de stämmer ;) Blir nog en bra helg igen skulle jag tro!
 
Jag & mina veterinärtjejer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0