Antagen

Jag antar att det alltid kommer något gott med det onda. Mitt hjärta sjönk idag när jag skrev ut schemat för Produktionsdjursblocket som börjar den 21:a. Alltihopa låter exakt likadant som det vi har läst och gjort tidigare, jag tyckte inte det var särskilt roligt första gången och kommer definitivt inte gilla det andra gången. Jag. Vill. Inte! 
 
Men som sagt, det finns alltid en ljusning. Jag fick i alla fall den valbara kursen jag sökte (fick extrapoäng eftersom jag fick mitt tredjehandsval på blocket), nämligen kirurgi. Det om något är kunskap jag skulle ha väldigt svårt att ta igen på annat sätt - det är ett kurs med många praktiska inslag! Så när jag kämpar på med kossor och grisar får jag se det framför ögonen!
 
Har varit ute och sprungit i eftermiddag, gick otroligt tungt och benen ville inte lyda mig alls. Det är väl sådär ibland! Nu väntar jag på att T ska komma hem, och maten står på eftervärmen i ugnen: tonfisk- och broccoligratäng. Låter skumt men är oväntat gott! Ikväll är det ju buggkurs, jag har dock insett att jag fåt titta på ikväll om axeln ska bli bättre nån gång.. Suck! Tur att Tobias kan vara med i alla fall, om det är något nytt får han visa mig senare :)
 
Snöig och rödkindad tjej i hissen efter löpturen..

Kommentarer
Postat av: mormor Ulla

Du blir expert i kirurgi på produktionsdjur;)

Svar: Som tur är fokuserar kirurgikursen inte bara på produktionsdjur utan även på häst och smådjur :)
ofiie.blogg.se

2013-02-13 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0