Har det bäst

Sitter hemma i soffan med datorn i knät och ser Glee med ett leende på läpparna. Inte bara för att Glee är en fantastiskt bra serie, utan också för att jag var grym idag på rektaliserings- och ultraljudsövningen (diagnosticerade alla kossorna och hittade en ko-bebis alldeles själv med ultraljudet); var på en trevlig föreläsning efter skolan där jag fick en fin t-shirt; och sist men inte minst - när jag kom hem hittade jag världens sötaste meddelande från älskling och en god middag framdukad på bordet! Happiness!
 
Självaste kocken är ute i Rasbo och hälsar på T i något garage. Vilket lyx att han lagade middag innan han åkte! Det skulle jag förmodligen själv också ha gjort, och kommer helt klart att fortsätta med nu när jag vet hur glad man blir av det :) Nu längtar jag tills han kommer hem så vi får kramas! Tur att han har vant sig vid kolukt numera, för jag har inte orkat duscha ännu :p
 
Hjärtat mitt

Kommentarer
Postat av: Inger

Låter som en toppendag!

Svar: Det var det! :D
ofiie.blogg.se

2013-04-24 @ 22:27:25
Postat av: mormor Ulla

En fantastisk dag!

Svar: Absolut!!!
ofiie.blogg.se

2013-04-25 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0