Ridtur & plugg

Ännu en helg har passerat, det går alldeles för fort!
 
Hela lördagen spenderade jag med älskling på hans jobb, och då menar jag hela! Vi åt frukost, rastade hunden och åkte dit vid tiotiden. T jobbade på med driftingbilen; satte i motorn han byggt och började med att koppla ihop alla rör, elkablar osv. Själv satt jag i deras fikarum och pluggade som en duktig veterinärstudent. Inte förrän halv tio på kvällen var vi hemma igen!
 
På söndagsmorgonen åkte vi ut till gården, tillsammans med L. Det var skönt väder ute, så jag & L begav oss ut på en lååång ridtur bland alla vackra höstfärgade träd. Jag fick rida ännu en ny häst, hon var trevlig och bra i trafiken, och hade dessutom en väldigt snabb trav ;) Verkar som att Jennifer har blivit pensionerad, känns lite tråkigt faktiskt!
 
På hemvägen lämnade jag av T på jobbet igen så han fick fortsätta med bilen, jag åkte hem och duschade, och somnade.. Fattar inte vad det är med mig, är konstant trött hela tiden! Så fort jag sätter mig ned går ögonen i kors och jag kan inte hålla mig vaken. Ändå kan jag somna tidigt på kvällen och sova hårt ända till morgonen.. och har svårt att vakna sen. Hmm..
 
Är lika trött idag, men jag har iaf fixat middagen som nu står i ugnen och luktar gott! Använder lergrytan som kära mor fyndade på loppis åt mig, i sommar gjorde jag själv ett loppisfynd i form av en kokbok med enbart recept för lergrytor. Så nu ska den nyttjas maximalt! Supersmidigt när maten gör färdigt sig själv, tycker jag ;)
 
Resten av den här veckans kvällar är redan fullbokade, ska bli roligt! Krävs nog aktiviteter för att jag ska hålla mig vaken :p
 
 

Kommentarer
Postat av: Inger

Vad blir det för film? Hypnotisören kanske?

Svar: Nej, den är för läskig :p Vi ska se nyaste Batmanfilmen som hörs vara superbra! :)
ofiie.blogg.se

2012-10-01 @ 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0