Överaskningar, i plural

Nu är det ÄNTLIGEN fredag igen, och som jag har längtat! :D
 
Blir dock svårt att toppa förra fredagen, som jag just kom på att jag aldrig berättat om.. Lyckades överraska älskling med att jag hade lagat en extra god middag, gjort fint i lägenheten och tänt ljus. Mysigt!!
 
Bjöd på mogna avocadohalvor med egengjord pepparrotsvisp och knaperstekt bacon, och så hade jag gjort en fullkornspaj med broccoli och ädelost, som serverades med en god grönsallad förstås. Pajen smakade helt fantastiskt! :D
 
 
Min fina pojkvän är annars väldigt svår att överraska, man ska iaf inte låta honom få chansen att gissa, för han gissar jämt rätt direkt! Fattar inte hur han gör.. Skulle under middagen berätta om en grej jag fixat med samma dag, som en extra överraskning åt honom. Så här lät vår konversation:
 
Jag: - Jag har en present till dig, du och jag ska till Stockholm och..
Tobias: - Vi ska på filminspelning!
Jag: (...)
Tobias: - Nej jag vet, vi ska på inspelning av ett tv-program!
Jag: *höjer ögonbrynen och gapar*
Tobias: - Så ska det låta!
Jag: - VA? Hur i hela världen kunde du gissa det?
Tobias: - Jag kände det bara på mig..
 
Känner mig fortfarande lite smått chockad över att han gissade rätt sådär snabbt. Fast om jag tänker efter är det kanske inte så konstigt att han gissade just det, för han har faktiskt pratat om det ett par gånger (även om det var för kanske ett år sedan), att han skulle vilja vara med på inspelningen till Så ska det låta. Han älskar det programmet!!
 
Så jag antar att det var det första som kom upp i hans huvud när jag sa att vi skulle till Stockholm, just eftersom det var det han helst ville göra. Vilken tur då att jag är en sån gullig flickvän som ordnar detta åt honom! ;) Kul ska det bli, även för mig såklart! :D
 
Senare såg vi nyaste Batmanfilmen på bio, The Dark Knight Rises. Väldigt bra film, fast rätt läskig för en fegis som mig :p Men den kan jag rekommedera iaf! Åt popcorn för ett helt kompani gjorde vi också, hihi.. Jag tycker det är så mysigt att gå på bio, särskilt med den man älskar mest av allt!
 

Kommentarer
Postat av: mormor Ulla

Men nu blev jag riktigt avis. Tänk att få vara med i studion på inspelning av,Så ska det låta.
Visste inte att Tobias gillade det programmet.
I alla fall, ha det så kul.
Jag får vara glad för att vi är släkt så jag får skryta med det. Kram.

Svar: Hihi :) Så svårt var det faktiskt inte att fixa, vem som helst får komma dit bara man anmäler sig (via internet), och så får man nog vara snabb för det blir fullbokat rätt fort! :) Han älskar det programmet!! :D
ofiie.blogg.se

2012-10-15 @ 10:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0