Kär

Ni vet hur man brukar att säga att förälskelsen alltid svalnar efter en tid och övergår till något annat? Jag har funderat över det väldigt länge, och liksom väntat på att den skulle försvinna. Men vet ni vad, det har den aldrig gjort!
 

Jag och min Tobias har varit tillsammans i åtta år och elva månader - och jag är minst lika kär nu som den allra första dagen av vårt förhållande. Det pirrar i magen när jag ser honom, om han så bara har varit ute med hunden eller inne i ett annat rum ett tag. Tröttnar aldrig på att titta på honom, han är verkligen det finaste jag vet - och jag smälter av att se in i hans ögon.. Det bästa ögonblicket på hela min dag är att komma hem och få kramas med min make - känslan att veta att han slappnar av och känner sig lycklig i den stunden gör att mitt hjärta nästan spricker av kärlek!
 
Minns när vi var på bröllop förra sommaren, då en av tärnorna plötsligt frågade oss hur länge vi hade varit tillsammans. När vi sa "sju år" blev hon helt chockad och sa att hon trodde vi hade varit tillsammans bara några månader eftersom vi såg så nykära ut! Hon tyckte absolut att vi skulle gifta oss då vi verkade vara som gjorda för varandra.. Exakt 20 dagar senare friade Tobias till mig, på midsommarafton 2013. Vet inte om den händelsen bidrog till att han slog slag i saken men det gjorde mig fantastiskt glad i alla fall! ;-)

Vi hade ett fantastiskt bröllop i midsomras och trots att vardagslivet ofta kör slut på energin, finns kärleken alltid där som en grund att stå på. Vi stöttar varandra i vått och torrt. Han är min allra bästa vän som känner mig utan och innan, han kan göra mig galen men får mig att skratta, han kan få mig att gråta men också trösta mig med sina kramar. Vad jag än gör, är det roligare om han är med. Utan honom är jag verkligen halv. 


Tobias, önskar dig lycka till på tävlingen idag, längtar tills vi ses imorgon, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Karln i huset:)

Vad lyckliga vi är:-D
Saknar dig ses i morgon så firar vi våran första alla hjärtans dag i eftetskott.

Svar: Justja, första Alla hjärtans dag som äkta makar på varsitt håll, lite tråkigt men det tar vi igen! PUSS!
ofiie.blogg.se

2015-02-14 @ 20:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0