Familjebesök

I onsdags hade vi fint besök då pappa kom hit med nattåget för att hämta bilen vi köpt. Tillsammans hjälptes vi åt att laga till ugnstacos med en massa tillbehör, och jag bakade citronpaj och kladdkaka till efterrätt.

Den goda middagen intogs på lokalen här bredvid vår lägenhet, och förutom pappa kom även syrran och hennes pojkvän hit från Stockholm. Plus moster, farbror och kusinerna härifrån stan, som hade dukat så fint till oss. Rena rama släktträffen! ;) Riktigt trevligt hade vi, men det kändes som att kvällen tog slut innan den ens hade börjat :/ Hann inte ens ta kort på tillställningen innan allt var bortplockat :p

Jag behövde dock få min nattsömn, för dagen efter hade jag skola 8-16 och därefter jour 16-24. En bra jour med tanke på att jag fick gjort mina sista moment, nu är boken helt ifylld och jag slipper plåga våra stackars undervisningshästar! Jag gjort med andra ord gjort klart all hästpraktik! Det lilla vi nu fick.. Bara ett par teoretiska genomgångar kvar nu i veckan, och så fettotentan den 1 juni såklart, sen är det sommarlov! :D


Till M&E: Tack för att ni kom, var trevligt att ses! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0