Födelsedagsfirandet

Nu har jag äntligen fixat mobilt Internet till min dator! Det betyder att jag nu kan uppdatera igen efter lite uppehåll!

Mycket har hänt sedan sist. Hade en extremt intensiv sista vecka i Uppsala innan sommarlovet, med massivt tentaplugg, men även förberedelser inför min födelsedag. Min 25-årsdag firades i dagarna tre! ;) Två i Uppsala med vänner och släktingar, och en hemma i byn med familjen.

Tänkte visa lite bilder från kalasen nu, om ni vill veta mer om vad som händer i mitt liv just nu så är det bara att kika in senare, för fler inlägg kommer - jag lovar!

Glad tjej när vännerna kommer på besök! :D

Traditionen är att jag alltid bakar en massa gofika inför födelsedagen, mycket uppskattat ;)
I år blev det Citron- och limepaj, Ananaspaj, Morotskaka, Svartvinbärskaka och Kolakakor..


Ännu mera firande i form av grillmiddag hos kusinerna i deras nya trädgård, härligt!

Det bästa var ändå att min lillasyster och min farfar var med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0