Tillbaka

Har varit sjuk och utan dator, vilket är orsaken till att det ekat tomt här de två senaste veckorna. Idag är första dagen som jag känt mig riktigt pigg - vilket är lite underligt med tanke på att jag kom hit vid ett i natt.. Vi skulle ju se film hos mina föräldrar; jag & T hade hyrt två stycken för säkerhets skull då det alltid är någon som har sett filmen man hyr. Men igår ville alla se båda filmerna :p Så det blev Real Steel och This Means War. Hyfsat bra filmer båda två faktiskt!

Hur som helst har det hänt mycket sen sist. Jag har firat midsommar med kusinerna (bilder kommer), gått på marknad, varit på dansgala och dansat en massa bugg, ätit god mat, träffat kompisar, tränat med hunden, och inte minst flyttat till en egen lägenhet. Sååå skönt att ha något eget!

Men det bästa av allt är ändå att snyggot till pojkvän har anlänt för att ha semester! Åh, vad jag har saknat honom - och åh vad bitter jag är över att inte vara ledig något i sommar.. Påminn mig om att INTE gå med på att jobba precis hela sommaren nästa år! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0