Håret

Just ja, jag har ju faktiskt klippt mig också! Höll det hemligt tills älskling kom upp hit för att han skulle bli överraskad :) Men jag tog ändå bilder för att kunna bevisa hur mycket jag faktiskt klippte bort (gav tillochmed frisören fria händer). 

Anledningen är att folk inte alltid ser att jag ens har klippt mig. Med folk menar jag inte mina arbetskamrater, de var väldigt gulliga med positiva kommentarer direkt de såg mig på morgonen! Nä jag menar annat folk som alltid säger: men vadå, det syns ju inte ens att du klippt dig! Hmpf, jag klipper alltid bort en decimeter hår minst OCH klipper lugg!! Well, hoppas ni ser någon skillnad NU DÅ!! :p


Kommentarer
Postat av: mormor Ulla

Mmm,skäms faktiskt, men jag såg inte att du klippt dig. Fin blev du i alla fall.

2012-07-15 @ 22:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0