Surströmmingskalas

I lördags var jag med familj och släkt vid vår stuga på holmen, vi hade underbart varmt väder och väldigt trevligt!! Tänka sig att sommaren kom sådär i mitten på augusti.. Hursomhelst åt vi surströmming tillsammans, mums! Jag kan äta huuur mycket som helst - det är nästan tur att jag är så långsam med att rensa fisk, skala potatis och göra i ordning mina klämmor, tiden begränsar mitt intag :p

Epoxy trivdes som fisken i vattnet, bokstavligen. Försökte få kusinerna att inte jaga upp honom så mycket för att han skulle spara krafterna till tävlingen dagen efter. Det gick sådär.. Man kan dock inte annat än le när man ser honom så lycklig i badet!





Kommentarer
Postat av: Inger

Vilken härlig dag!

2012-08-24 @ 21:51:25
Postat av: Sofie

Inger <- Eller hur!! En av de finaste i sommar :-)

2012-08-24 @ 22:15:33
URL: http://ofiie.blogg.se
Postat av: tobbe

Jag har förvarnat vännerna här nere att de blir surströmming kalas när du kommit ner:-)

Svar: Åh, har du gjort det?! Vill dem det också? ;) Skulle vara jättekul! :D
ofiie.blogg.se

2012-08-27 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0