Puh!

Jag är så glad, efter mååånga dagars funderande tog jag äntligen modet till mig och frågade chefen om jag skulle kunna få vara ledig mina sista arbetsdagar. Det skulle gå fint! :D Hon förstod att jag var trött och behövde lite tid för återhämtning innan skolan börjar igen.

Med andra ord har jag plötsligt bara två arbetsdagar kvar, det känns superkonstigt! I princip hela sommaren har jag levt för mitt jobb, för att sedan övergå till att leva för skolan igen. Känns fantastiskt att få dessa dagar till skänks - och det allra bästa är att min fina pojkvän kommer upp på onsdag! 

Vet inte än riktigt vad vi ska hitta på under våra lediga dagar tillsammans, men jag är säker på att det blir bra! Om inte annat ska jag krama honom hårt och länge, åh vad jag har saknat hans famn!! ♥


Kommentarer
Postat av: Inger

Oj vad sommaren har gått fort och nu tar den slut! Tack för sällskapet, det har varit så kul med allt vi gjort:)

Svar: Alldeles för fort, som vanligt! Nu hoppas jag på en mysig höst och ser fram emot advent! ;-) Tack själv för att jag får komma hem till er på helgerna, jag är så glad över det! Kram
ofiie.blogg.se

2012-08-26 @ 21:23:03
Postat av: Tobbe

Det har verkligen gått fort!
2dagar kvar;-)

Svar: Absolut! Längtar så mycket efter dig! Vi ses ikväll, finaste du! <3
ofiie.blogg.se

2012-08-27 @ 22:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0