Pappa-kalas

Jag har min första jobbhelg nu i helgen - det kunde dock inte stoppa mig från att köra de två timmarna hem till familjen på fredagseftermiddagen! Vilket såklart ledde till att jag fick köra tillbaka tidigt på lördagsmorgonen, men det var det verkligen värt :D

Pappa hade ordnat ett stort släktkalas för att fira hans födelsedag. Vi började med marängtårta som fika, fortsatte med en fjärdedels gris (som grillats i fem timmar) till middag, och avslutade med jordgubbar, glass och varm hjortronsylt som efterrätt. Mums!

Mellan allt ätande passade vi kusiner på att leka lekar och umgås, med massor av skratt. Kalaset avslutades på badstranden med bastubad. Vilken härlig kväll! :D Saknade dock min bästa lillebror som var på rockläger..;/

Kubbspel - mitt lag dominerade! ;)


Syrran lyckades fånga mig på bild i ett obevakat ögonblick..

Idiotbrännboll! Väldigt underhållande att titta på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0