Påsklov 2012

Vårvinter, årets bästa tid enligt mig! Vi har haft tio härliga dagar hemma i norra Norrland och firat påsklov. Första helgen spenderades med min familj i Hemavan, sedan var vi tre dagar och hälsade på släkt och vänner. Hann även med ett par timmars längdskidåkning med Epoxy & Skraj! :D Och bebismys såklart ;)

Lovet avslutades under påskhelgen i Hemavan och Matsdal med bland annat ett par vänner härifrån Uppsala. Fantastiskt väder hade vi mest hela tiden!! Hjälmen var dock på mestadels, då jag körde många mil skoter!! ;D Tack alla inblandade för ännu en fantastisk påsk!!

Tänkte låta bilderna sköta resten av snacket! ;)

Älskling kör uppför branta backen vid Hemavanmasten

T kan hoppa också!

Finaste vovven trivs bra på fjället!

Bakrulle!

M & P:s vovvar i fina vädret!

I Hemavan busades det friskt, även P var med och hoppade högt

Det är långt ned till marken ibland ;)

Matsdal, de vackraste fjällen jag vet..

R var med och busade, liksom J som inte fastnade på bild :p

Bebismys med söta lilla F i Matsdal!

Längtar redan till nästa säsong ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0