Hej och hå

Vilket fullspäckat schema vi har! Fyra föreläsningar före lunch och praktiska övningar på eftermiddagen. Varenda dag! Det är riktigt roligt iaf, men tröttsamt.. Allt är nytt! Igår fick vi träna att sy ihop sår. Pyssligt!

Förra veckan hade jag en gratis provvecka på campus träningsanläggning. Det var riktigt roligt att testa på en massa gruppträningspass, framför allt att dansa igen! Det har jag saknat.. Det gick jättebra att träna fram tills vi hade rektaliseringsövning en eftermiddag - jag fick så ont i armen att jag knappt kunde lyfta den!

Blev sugen på att skaffa träningskort, krävs nog att man är rätt stark för att orka vara veterinär.. Problemet är bara att jag har en hel del andra aktiviteter att klämma in på veckorna - förutom plugget. Nya buggkursen startade i måndags - riktigt kul! Jag har varit och ridit kära Jennifer - hon var så fin.. plus att jag fick rida en ny häst senast som var riktigt härlig att rida, kanhända att jag får rida henne fler gånger ;) Agilityn har börjat på torsdagar.. Ja och så ska man vara ute med hunden, och helst springa någon gång också. Får se hur jag gör..

Annars så har älskling hunnit fylla år, och jag har bakat. Vi har haft surströmmingsfest hemma hos K - mums! Har varit och hjälpt moster & farbror att flytta och flyttstäda. Tråkigt att de flyttar från fina huset :/ Sen längtar jag tills på torsdag då jag äntligen ska åka hemåt och träffa bästa I:s tre veckor gamla bebis, ska bli så mysigt!!

Skönt att det är fredag idag, ska bli härligt att slänga sig i soffan för lite fredagsmys innan man måste börja plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0