Multitasking

Det är mycket nu som sagt. Men helgen var great!

I fredags fick vi ett tips om ett dansställe här i Uppsala, så vi bestämde oss bara sådär för att åka dit sent på kvällen. Liljekonvaljeholmen heter det, och IOGT-NTO ordnar danskvällar där två gånger i veckan. Superfint ställe verkligen! ÅH vad roligt vi hade!! Var väl mest pensionärer förutom vi, men det spelade mindre roll.. Hedins spelade riktigt bra - och vi buggade lös som aldrig förr :D Det kommer vi göra om fler gånger! :)


Paus mellan bugglåtarna :) Mobilkamerans kvalité..

I lördags ägnade jag dagen åt att plugga. Var riktigt duktig faktiskt! Sen att man kan sitta ute på balkongen numera och studera gör allt lite lättare. Vi har rätt fin utsikt härifrån, med soluppgång och allt.. Igår fick jag förresten för mig att kolla igenom en gammal tenta. Huuuuh vad otäckt det var!! Kan säga att jag är glad att jag ändå har pluggat så pass mycket, för MER kommer behövas innan jag kan klara den tentan! Ojojoj..

I söndags då? Dagen började bra med att älskling fick ett ryck och klev upp och diskade klockan åtta på morgonen. Sedan gjorde han supergod frukost och kom med den på sängen till mig. Mys! Jag fick en massa energi, och satte igång att tvätta kläder samtidigt som jag tittade på gudstjänsten via internet, pluggade, och städade lägenheten. Tala om multitasking! Men det gick riktigt bra faktiskt.

Senare samma dag var vi bjudna på middag hos älsklings lillebror och hans tjej. Mums, vilken god mat vi fick! Och efterrätten var ännu godare. Satt och tittade på VM-hockeyfinalen (som tyvärr slutade dåligt) samtidigt som vi spelade plump. Gick dåligt ända till allra sista omgången då jag sopade hem alla 10 korten/sticken! Då var jag nöjd och vi åkte hem igen ;)

Sammanfattningsvis har helgen varit riktigt bra, den bästa sortens helg tycker jag är när man hinner med både nyttiga och roliga saker, känner sig duktig inför den nya veckan och samtidigt fått ny energi.
Hoppas ni också har haft en fin helg!



Utsikt från balkongen en fin kväll. Också mobilkameran..


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Detta måste vi göra om ;)

2011-05-18 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0