Nattsudd

Kom just hem från en riktigt rolig kväll med gänget, var så länge sedan jag bowlade att jag hade glömt hur kul det var! Sen att det kanske inte gick så bra som jag hade velat är en annan sak, sällskapet gjorde kvällen ;)

Hade aldrig varit på detta stället förut, påminde mig om discobowlingen som de brukade ordna hemma när jag gick högstadiet. Massa discoljus och pumpande musik, känns faktiskt ganska passande när man bowlar. Lite stämning sådär :)


Bild från bowlaget.se

Eftersom jag hällde i mig en massa cola, både före och under bowlingen känner jag mig inte det minsta trött just nu. Adrenalinet sitter väl i lite också skulle jag tro. Men imorrn ska jag upp i tid, så ska nog isäng snart ändå :p Dock blir det nog att se gudstjänsten över internet imorrn mellan tvättarna, älskling har haft världens huvudvärk idag (kan det smitta månntro?) så han ska få sovmorgon..

Idag har jag känt mig som en husmor, har stått i köket nästan dagen. Eller ja, försökte göra en del framför tv:n också, var så spännande med alla svenska framgångar i skidspåren! Blev iaf en riktigt god middag med porterstek och hasselbackspotatis. Morotskakan blev okej, men det är så synd att det aldrig blir lika gott när man gör en nyttigare variant :/

Blev alldeles för lite läsning idag bara, måste försöka klämma in det imorgon.. Snart tenta som sagt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0