JAAA!!

Det var ett lyckat sammanträffande som inträffade häromdagen. Pratade med mormor över telefon när hon frågade hur det blir med buggen för oss i vår. Jag har skjutit det där beslutet framför mig, visste ju att anmälningarna måste komma in i januari, men har inte haft vare sig tid eller ork att ta tag i det. Har inte heller hunnit pratat med T om saken.

En liten stund efter att vi lagt på ringer Tobias. Han undrar om de öppna buggträningarna börjar i veckan, eftersom han är så danssugen. Jag chockas över detta faktum, att både mormor och T ringer till mig inom en timme och frågar om buggen!! Har de möjligtvis direktkontakt mellan deras undermedvetna - kanske pga deras gemensamma födelsedatum? Haha, nä såklart inte, men lite lustigt var det iaf!

Hursomhelst tog jag tillfället i akt och bestämde mig. Ovissheten låg i att jag kommer att missa två kurstillfällen, men då T lovade att åka dit själv (och sedan lära mig det jag missat i efterhand) så anmälde jag oss. Hann bli riktigt orolig också att vi var försent ute, då kursen börjar nästa söndag..

Men alldeles nyss fick vi besked att vi har blivit antagna!! Lycka!! Ser verkligen fram emot att lära mig ännu mer danssteg, att få svettas och jobba, och framför allt ha riktigt kul! :D


Kommentarer
Postat av: ulla

Ja, där ser du hur allt lägger sig på plats i livet. Man kan bara stå där och förundras. Kul för er och jag hoppas på en uppvisning så småningom. En överraskning kanske i underhållningen på mitt kalas.

Kram.

2011-01-26 @ 11:26:04
Postat av: Sofie

Ulla <- Ja visst är det fantastiskt, sådant skapar verkligen glädje i livet! Haha, en uppvisning sitter vääääldigt långt inne för min danspartner tyvärr :p Skulle önska att det inte var så, för jag har inga bekymmer med sånt ;) Kram

2011-01-26 @ 12:58:52
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: lillasyster

Undra tro när mormor tänkt ha sitt kalas? hoppas man kan vara hemma, samåka med er kanske. grattis till antagningen!

2011-02-02 @ 21:59:28
Postat av: Sofie

lillasyster <- Mormor har inte riktigt bestämt när hon ska ha sitt kalas, är lite besvärligt då hennes födelsedag ligger på första älgjaktsveckan. Så det kan hända att det blir innan skolan startar, så då kommer jag ju redan att vara hemma :)

2011-02-03 @ 13:06:23
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0