Till fjälls

Nu är vi tillbaka i verkligheten igen. Påsklovet har varit helt underbart! Tiden har mestadels spenderats i fjällen, tillsammans med T och min familj. Fantastiskt väder, trevligt sällskap, massor med snö och perfekt skoterföre. Kan man önska sig något mer? Nä, skulle inte tro det!

Mindre roligt var att älsklingens skoter havererade mitt i veckan, men han höll god min iaf och försökte bli vän med solen istället :) Bruna blev vi allihopa! Utom Epoxy då, men han stortrivdes med att springa bredvid skotrarna och sedan ligga och ta igen sig i snön.

Jag låter bilderna tala som vanligt tror jag. Allt är dock inte fångat på foto. En dag hade vi lite mindre bra väder, då passade vi på att styra kosan mot badhuset. Ångbastu, bubbelpool och motionssimning var inte helt fel. Sen så var jag iväg och provade skidspåren några gånger också med mina nya skidor. Huu, vad det gick fort i nedförsbackarna! Inte min grej det där riktigt, jag åker hellre på platten :)










Kommentarer
Postat av: Malin

vill se fler bilder!!!!!

2011-04-28 @ 19:59:32
URL: http://beyondjungle.blogg.se/
Postat av: Sofie

Malin <- Ojdå, tyckte du inte att dedär räckte? :p Det kommer nog ett par till från påsklovet, fast inte från fjällen.. Synd att du inte kunde vara med! Kram

2011-04-28 @ 20:02:56
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: mormor Ulla

Hej Vilka härliga bilder: Synd att vi inte kunde vara tillsammans under helgen, men sjukdom hälsar på objuden. LYcka till med undersökning av "hunna".

På väg till Dallas, bara jag. Ha en skön Valborg.

2011-04-29 @ 09:22:04
Postat av: Sofie

mormor Ulla <- Hej! Javisst, det är roligt att fota när man har bra väder :) Precis, inte mycket att göra åt, men det kommer ju en påsk nästa år med ;) Ha en bra valborg du med! Kram

2011-04-30 @ 18:50:41
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0