Fint besök

Igår hämtade jag upp äldsta lillasystern på busstationen här i Uppsala. Hon ska stanna ända till på söndag och det ska bli så mysigt! :D

Trots att jag fick veta bara för någon dag sedan att hon skulle komma, hann jag snabbt planera en massa grejor :) Fast de ska ni veta, att kära systern är ganska nöjd bara att få umgås :) Men så är jag ledig hela dagen imorgon, och då blir det en sväng på favoritbutiken. Yay!

Blir också lite hundträning, förhoppningsvis en tripp ut till gården, och så ska vi hälsa på släkten. Brunch på söndag med K och hennes syster som avslutning, det blir en bra helg! :) Kameran hänger med så bilder kommer senare..

Kommentarer
Postat av: Inger

Det låter som en riktigt härlig helg! Ha det så gott! Kramar

2010-09-24 @ 12:36:42
Postat av: Erika

Vissa verkar inte förstå hur mycket kunskap vissa yrken ändå krävs. Du gör det mycket bra som går en utb. på 5,5 år! :)

2010-09-24 @ 12:56:33
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Sofie

Inger <- Det tycker jag med! :) Hoppas du också får en fin helg :) Kram kram

2010-09-24 @ 16:43:39
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: lillasyster

tack för helgen älskade syster. vi måste göra om det väldigt snart. <3

2010-09-26 @ 22:18:36
Postat av: Sofie

Lillasyster <- Tack själv!! Det tycker jag med, var såå mysigt att ha dig här :)

2010-09-27 @ 10:56:45
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0