Filmhelg

Konstigt nog känner jag mig inte riktigt frisk än efter flera veckors förkylning. Snuvan gör väl mindre, men det jobbiga är att jag saknar ork för att göra nånting överhuvudtaget. Igår gick det iaf hyfsat bra på buggen, gångerna före har jag inte alls hängt med.

Däremot går det grymt bra att plugga, jag är duktigare än nånsin tror jag! När man inte orkar göra något annat så ;) Dessutom har vi rätt gott om tid till plugg under denna kurs, många dagar är bara förmiddagen vigd åt föreläsningar, och det hör annars till ovanligheterna!

Så i helgen har det bara varit lugnt, vi har ätit god mat och sett film :) Innan vi flyttade hit såg vi nästan all sevärd film som kom ut. Eftersom T är tidigare och hans mamma nuvarande anställd på OK/Q8 hyrde vi gratis, så det blev ett par filmer i veckan! Numera är det inte lika ofta, men lika mysigt ändå :)

Dessa filmer hann vi se i helgen:




Om någon undrar vad jag tyckte om dem så var:

Cop Out
- rätt rolig
Kick-Ass - riktigt dålig
Rallybrudar - inte så bra som väntat
Robin Hood - helt underbar, se den! :)

Kommentarer
Postat av: Inger

Vad besvärligt med snuvan. Se till att få nog med sömn så du kan stärka immunförsvaret. Vad skönt att pluggandet flyter på i alla fall. Det var länge sen jag såg en film, det blir mest när ni är här, annars aldrig prioriterat tyvärr.

Kram

2010-10-18 @ 21:43:42
Postat av: Sofie

Inger <- Det är väldigt jobbigt att jag aldrig mår bättre. Tycker att jag sover tillräckligt.. Men ja, pluggandet går bra iaf! Jaha, tycker det är mer givande att se en film än att slötitta på tv iaf, men det gör du väl inte heller :p Kram

2010-10-19 @ 16:50:35
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0