Fullständig lycka

Fantastiskt hur livet kan svänga från en dag till en annan. Igår var jag fruktansvärt less på tentaplugg, hade tappat all energi, och mådde allmänt dåligt då matintaget varit under all kritik senaste veckan. Idag är livet på topp!

Tentan är skriven, och jag tror att det gick bra! Finaste älsklingen pysslar om mig. Vi har ätit tacos. Jag har en LEDIG helg för en gångs skull! Som grädde på moset köpte jag en present till mig själv efter tentan, som lite uppmuntran. Dyrt som skrutt, men oh vad jag inte ångrar mig!

Jag köpte världens bästa, vackraste anatomiatlas idag. Varje sida är en underbar explosion av färger, bilder, fakta. Och jag måste vara knäpp, tänker ni då. Nej, säger jag, bara totalt insnöad i det fantastiska yrke som jag faktiskt har hunnit halvvägs mot. Det är svårt att greppa, jag SKA bli veterinär! :D

Imorgon ska jag slappa framför tv:n, vinterstudion startar, och jag bara älskar vintersport. Tvättiden ska avklaras. Och en del bortstädning av papper är på sin plats. På söndag ska vi se Harry Potter på bio och äta ute. En mycket mer perfekt - lugn - ledig helg kan jag inte tänka mig.

Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0