Valborgsfirandet

Vilken härlig helg vi har haft! Sol och trevligt sällskap förgyller vilken dag som helst, men när det gäller Valborg i Uppsala blir det helt enkelt fantastiskt :D

Istället för att skriva en massa tänkte jag låta bilderna tala för sig själva ;) Dagen började med forsränning i Fyrisån..


Blöta men glada deltagare

En av många kracher i forsen

Jag & L njuter av sol, värme och underhållning!

Många underliga farkoster och forsrännare fick vi se..

Till och med några "poliser"

Tog en sväng i parken för att spana in allt folk, helt otroligt!

Väntade på att T skulle hämta mig på stan och passade på att fota lite :)


Kvällen spenderades hos T:s arbetskompis med supertrevligt sällskap och en god grillad måltid

En bit därifrån var majbrasa och fyrverkerier, mysigt!

Kommentarer
Postat av: Inger

Det såg ut att vara en härlig dag i Uppsala. Här var det kallt, snöigt och bedrövligt. Men men vi hade trevligt ändå:)

2010-05-03 @ 16:01:28
Postat av: Malin

härliga bilder men ska du inte skriva nåt om bounce eller somnade ni??? :D

2010-05-04 @ 11:59:10
Postat av: Sofie

Inger <- Det var en superfin dag. Jag är väldigt glad att det är vår faktiskt!



Malin <- Man behöver väl inte skriva om allt heller, vissa saker håller jag för mig själv ;)

2010-05-04 @ 12:53:54
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Malin

men jag vill ju veta vad du tyckte.... :(

2010-05-04 @ 17:02:37
Postat av: Sofie

Malin <- Har ju redan pratat med dig om det, jag tyckte det var precis lika bra som du tyckte!! Men ibland tycker jag att saker tappar sin magi om man pratar för mycket om det, vill hellre minnas det på mitt eget sätt.. är ledsen att det var sista showen..;(

2010-05-04 @ 22:15:24
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0