Sommarvärme

Igår spenderade jag & L dagen vid Mälarens strand. Cyklade dit efter ett och cyklade inte tillbaka förrän efter sju på kvällen. Då låg vi fortfarande och njöt i solen på våra filtar - i bikini. L badade tillochmed, medan jag nöjde mig med att doppa fötterna. Vilken underbar dag! Strålande sol och sommarvärme hela dagen, långt över 20 graders-strecket. Lite röd blev jag faktiskt efteråt, men idag har det övergått till en bättre färg ;)

Det var så skönt att ligga där och bara vara. Avslappnande om något. Dessutom hade vi väldigt trevligt och pratade om allt mellan himmel och jord. Fler sådana dagar hoppas jag på innan jag åker hem!

Imorgon bitti åker jag dock iväg till Skara. Kommer bli en intensiv vecka, och jag känner redan ur trött jag kommer att vara på kvällarna. Sov dåligt inatt så det är nog därför jag gruvar mig lite. Får sova på bussen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vad härligt det ser ut. Om jag varit ledig ett tag så skulle jag ha kommit som ett skott. Här är det varmt men inte så soligt. Det småregnar då och då.

2010-05-16 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0