Sista dagen

Idag är alltså min sista lediga dag innan den nya kursen i Populationsmedicin börjar. Det känns helt okej faktiskt, på fyra dagar hinner man återhämta sig efter en jobbig tentaperiod :) Det lustiga är dock att det SNÖAR idag igen! Varannan dag sol, varannan dag snö. Aprilväder som sagt ;)

Har hunnit med en del saker idag också, beställt lite nya grejor till exempel: kurslitteratur, ny adaptor till mitt piano och ny regplåt till bilen. Jag har också målat ett sista varv på spegeln. När jag får adaptorn ska älskling få hämta mitt piano från moster & farbror och sen sätta upp spegeln ovanför. Det kommer bli jättebra!

Nu ska jag sortera tvätt, halv sex börjar tvättiden. Och så laga mat förstås. Det blir de goda grekiska biffarna med rotfrukter i ugn och tzatziki. Tänk vad mycket roligare det är att laga mat när köket är städat :)

Ikväll blir det hockey igen. Almtuna spelar borta mot Rögle, det vill säga ett Elitserielag. Spännande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0