Breathe

Det är bara jobbet som gäller nu, och det är precis som jag vill ha det. Pengar, pengar. Samtidigt känns det ganska meningslöst. Än så länge har jag dock varit alldeles för trött för att orka med något annat än att läsa böcker mellan jobbpassen. Antar att jag kommer till en punkt när energin återvänt och jag faktiskt VILL göra något roligt.

Igår kväll fick jag leka veterinär. I:s vovvsing har nämligen drabbats av våteksem, som sprids väldigt snabbt och skapar läskiga sår. Vid sådana tillfällen önskar jag att jag kunde mera, men samtidigt finns det väl en anledning till att vi ska lära oss en sak i taget.

På tal om det så fick jag resultat från sista tentorna idag. Jag hade SPIKAT etologitentan!! Kul med tanke på att jag tycker att det är så spännande med djurens beteende. Husdjurshygienen gick också bra, den tredje tentan inte alls särskilt bra. Men jag gläder mig åt etologin och att jag har klarat mitt andra år på veterinärprogrammet utan att få en enda omtenta. Liite duktig tycker jag faktiskt att jag är! ;)

Avslutar med några av bilderna jag tog på T:s lillebror & kusiner som tog studenten för en vecka sedan. Grattis till er och tack för kalaset! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0