Glee

Jag sitter och lyssnar på musik via Spotify. Sökordet är Glee Cast. Om ni har missat denna underbara tv-serie som går på fyran, torsdagar kl 20.00 - börja se!



Världens kitchigaste high school drama, fast med en tvist. Det handlar nämligen om en sång- och dansgrupp. Med ett gäng speciella tjejer och killar som får kämpa för att bli accepterade i skolan. Åh, vad jag älskar detta program! Alla sköna karaktärer, all vacker sång.. och så är det riktigt roligt också. Tillochmed Tobias kan faktiskt se programmet, och det säger rätt mycket ;) Själv visste jag redan innan första avsnittet att jag skulle gilla det.. :)

Sen så sjunger de bara kända, oftast nya låtar, i nya arrangemang. De är superduktiga på att sjunga, än om det hörs att det inte riktigt är live. Några favoritlåtar är: Don't Stop Believing, Somebody To Love och Bust Your Windows.

För er som har spotify - här kommer min playlist med bara låtar från Glee!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0