Feels like home

Jag är så glad att vi har en riktig vinter här i Uppsala!

Vi skulle nog inte trivas riktigt lika bra ifall det såg ut som det brukar göra härnere vid den här tiden. Nämligen regn, blåst, slask och så vidare. Nä, mycket snö och kyla vill vi ha!

Dessutom har snön gått mot att likna de vackra lapphandskar man brukar se där hemma. Det är riktig snö det. Inte de där yttepyttiga isbitarna som i 170 flyger rakt in i ögonen när man ska cykla till skolan. Tacka vet jag stora snöflingor!




Tough decision tonight. Födelsedagskalas eller OS-hockey? Aah..



Kommentarer
Postat av: Inger

Igår kväll var det 30 grader kallt här och idag är det 20.Jag är ganska less på vintern.

2010-02-21 @ 17:25:36
Postat av: Sofie

Tobias förvånade mig igårkväll. Han sa: Sofie du kommer inte att tro mig nu men jag är faktiskt less på vintern.



De orden trodde jag aldrig skulle komma ur hans mun! Så ja, nu börjar vi längta lite efter vår :)

2010-02-22 @ 21:50:38
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0