Favorit i repris

Det var verkligen i grevens tid, idag regnar det och är slask - men igår njöt vi av vintern!

Vi åkte ut till Fjällnora för att grilla och åka långfärdskridskor. Skulle kolla vilket datum vi var där sist - en sån tur att jag har bloggen - och upptäckte att det var precis ett år sedan (minus en dag). Nu som då var vi med mina släktingar som bor här i Uppsala: farbror, moster och tre kusiner. En sån ooounderbaar dag! (låter som Sture Bergholm i Full frys om ni inte förstod det, vi har dvd:n och har sett alla avsnitt sisådär 20 gånger. ja det var en parentes..)

Då det har varit sportlov i Uppsala den här veckan hade de kvällsöppet med facklor runt hela banan och hela området var så vackert upplyst. Och tänk, den här gången gick det mycket bättre för mig att åka! :D Den här kvällen var precis det jag behövde för att få lite ny energi, i helgen ska jag vara duktig med städning, handling & plugg ;)

Tuff version av fackla - en vedkubbe som brann inifrån

 


Kommentarer
Postat av: Mormor Ulla

Hej!

Ja, så fint det ser ut på bilderna. Jag var ju med er i fjol och minns dina försök att åka. Kul att du provade igen. Det kanske var sista chansen i år.Såg också bilden på släkten. Kul att du lägger in foton.

Kram.

2010-02-28 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0