Magpirr

Det är som att jag glömmer bort mellan varven när jag jobbar att det snart är slut. Sen kommer plötsligt tanken på att jag åker HEM imorgon - och ett behagligt magpirr infinner sig. Det bästa med att vara borta så länge är att det är så härligt att komma hem igen!

Har blivit påmind om en bild jag fotat i sommar som aldrig hamnat på bloggen. Såhär i efterhand inser jag att det är min absoluta favorit av alla fotografier som fastnat i kameran på dessa tre månader. Och det kan jag säga är en hel del! Tusentals faktiskt. Säg vad ni tycker! Själv gillar jag ormar :)



Jag lovar att bli bättre på att uppdatera när vardagen där hemma i Uppsala (med en egen dator) har infunnit sig. Åh, vad jag längtar efter vardagen! Jag saknar skolan, att lära mig nya intressanta saker, träffa fina vännerna, och mest av allt att få spendera så mycket tid jag vill med älsklingen!!!



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Kul att läsa fler uppdateringar nu! Har väntat på dem, haha. Jättefina bilder, varje gång :) tycker också att sommaren var kort och kall. Har inte tagit ett enda dopp i Lapplaya denna sommar.. ovanligt.

2010-08-27 @ 14:57:56
Postat av: Sofie

Lillasyster <- Vad bra att du tycker det, ska tänka på dig och skriva mer ;) Mhmm, någon sommarvärme har det väl inte direkt varit, men jag har ju jobbat så mycket så det gör nog inte allt för mycket egentligen :p Kram!

2010-08-29 @ 23:01:27
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Ida

Hurvas, en orm.. Men själva bilden va jättefin, men de ser ju så elaka ut :S Du är duktig på ta kort! Hur är det att vara tillbaka i Uppsala då?



Kram!

2010-09-03 @ 08:03:02
URL: http://www.luckylad.se
Postat av: Sofie

Ida <- Hihi, du är snäll som berömmer bilden fastän du inte gillar ormar :p Tack! Det känns jättebra att vara tillbaka, men jag kommer sakna att ha dig i närheten :( Kramar!

2010-09-05 @ 15:45:56
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0