Närmare målet

Jag är så glad för jag har äntligen lyckats omvända T: nu vill han också ha en systemkamera! ;D

Det var tillochmed han som föreslog att vi skulle gå in på elgiganten och kika på kameror. Jag har varit inne på Canon, men eftersom han gillade Nikon bäst så blir det nog en sådan. Idag ringde han och berättade att han hade hittat precis en sån som vi kollade på i helgen, men för halva priset, ny och med objektiv dessutom. Är inte säkert att det priset gäller dock, han skulle ringa dem.. OM det skulle göra det tänker jag köpa den NU!! :D

Kom just in från en låång prommis med vovven, hade en hunddejt med kursare J som hundvaktar en jättefin welsh springer spanieltik. Inte särskilt intresserad av Epoxy var hon, men det blev ett ypperligt träningstillfälle för oss! För hon lekte med en boll medan Pox tränade apportmarkering - hade klickern med mig nämligen. Trevligt!

Nu ska jag försöka anstränga mig och plugga lite innan middagen. Bara tre dagar kvar innan tentan nu och ikväll är det ju agility. Men imorrn har vi inläsningsdag iaf så då ska jag råplugga, haha :p


Epoxy som liiiten snuttisvalp ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan garantera att ni inte kommer att ångra att ni köper systemdigitalkamera! Lätt värt varenda krona! Vi har aldrig fotat så mycket som nu och mer lär det bli... Vi gruvade oss för att den är så stor och klumpig att ta med, men då kommer man ihåg att använda den också :) hehe, vi är då helnöja med vår Nikon. Hoppas ni blir lika nöjda som vi! :) Kram

2009-09-17 @ 21:19:00
URL: http://lifiwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0