Det här är en fågel

Alla tre bröder har varit samlade härhemma på förmiddagen. Nu har de dock dragit iväg till Vallentuna för att titta på hockey, så det är otroligt tyst. Hade så gärna velat följa med, men med tanke på att de blir borta tills sent ikväll hade jag inte samvete nog. Ska försöka lägga in en växel med pluggningen istället.

Mellanbrorsan visade oss en film på YouTube innan de åkte. Har tittat på den en massa gånger redan, så jag kunde inte låta bli att dela med mig av den ;) Lyssna på denna otroligt gulliga kille som försöker stoppa en taxichaufför som har en fågel i grillen. Hör desperationen i hans röst. Vilken djurvän :)

 

"Fågel! Fågel! Fågel! Fågel! Fågel! Neej, kör inte på! Du har en fågel!"



Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, stackars fågel! Men den såg redan död ut... taxichauffören kanske var rädd att bli rånad eller nått...

2009-11-22 @ 16:30:54
URL: http://lifiwestberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Linnea <- Ja den var säkert död redan, men det är ju rörande hur killen verkligen försöker.. Aa jag tror också på den teorin, han hade kanske lyssnat ifall det hade varit en gammal tant :p

2009-11-22 @ 17:19:50
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Dessan

haha, jag är så less på den där videon. Anton å grabbarna tycker den är svinkul å dom tittar på den stup i kvarten ;P men ja håller med, han är en riktig djurvän :)

2009-11-23 @ 13:20:47
URL: http://deessant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0