Födelsedag!




Det är vad jag har idag! :D


Hoppas få en kul dag som kan få mig att glömma besvikelsen igår hos veterinären.. Inget pricktest då heller ;(

Jag tänker vara hemma från förmiddagens urtrista föreläsning, med tanke på att den handlar om samma sak som labben vi gjorde. Istället ska jag plugga och göra smörgåstårta. Imorse fick jag tårta på sängen av älskling, schwarzwaldtårta som är min favorit. Han sjöng lite till och med ;) Ändå saknade jag familjen och deras traditionella morgonfirande. En halvtimme senare ringde dock hela familjen och sjöng för mig och lovade att de skulle skämma bort mig när jag kommer hem nästa vecka istället. Det kändes bra! :D

Ikväll kommer några kompisar ur klassen hit och fikar. Även den del av släkten jag har här i Uppsala, nämligen moster, farbror och kusinerna, ska komma. Ska bli spännande att se om min första smörgåstårta bli ätbar ;p

Hurra för mig, 22 år idag! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurra, hurra, hurra, hurra!!!!

Jättekram!

Grattis på din födelsedag från hela högen:)

2009-05-27 @ 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0